Threads FAQs


Wanneer wordt mijn box opgestuurd?

Onze boxen worden iedere maand tussen de 1ste en de 10de verzonden.

Wanneer wordt het maandelijkse bedrag afgeschreven?

Het abonnementsgeld wordt iedere maand op de eerste werkdag afgeschreven. Deze betaling is verbonden aan de volgende box die je ontvangt.

Wat is de opzegtermijn?

Je hebt 14 dagen om je abonnement op te zeggen na het bestellen van je eerste box. Binnen deze periode dien je contact op te nemen met onze klantenservice via je account en zij zullen je verder helpen. Voor elke box daarna is de opzegtermijn van de dag van verzending tot de 20ste van de maand. Na de 20ste kan je de volgende box niet meer opzeggen omdat deze dan al klaar is om verzonden te worden.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

Om je abonnement stop te zetten moet je inloggen op je account (bovenaan de pagina) en contact opnemen met onze klantenservice via jouw account. Zij zullen je verder helpen met de opzegging.

Zie onze algemene voorwaarden voor meer informatie.

Ik heb mijn abonnement opgezegd binnen 14 dagen maar mijn Threads box is toch verzonden.

Als je binnen de 14 dagen periode je abonnement hebt opgezegd, neem dan contact op met onze klantenservice via je account. Zij zullen je helpen met hoe de box teruggestuurd moet worden en voor de terugbetaling zorgen.

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen, wat moet ik doen?

Als jouw Threads beschadigd bij je is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice via je account. Neem een foto van de beschadiging en omschrijf kort wat er mis mee is. Onze klantenservice kan je dan helpen met een passende oplossing.

Ik heb mijn Threads box teruggestuurd, maar mijn vergoeding nog niet ontvangen.

Je vergoeding of nieuwe Threads box (in geval van beschadiging) zal zo snel mogelijk verzonden worden zodra wij bevestiging hebben van ons magazijn dat jouw Threads box is aangekomen. Wij zullen dan een e-mail sturen om je op de hoogte te stellen van wat de volgende stap is en hoe lang dit gaat duren.

Welke opties heb ik in geval van betalingsproblemen?

Als je een e-mail van ons ontvangt met betrekking tot jouw Threads abonnement, log dan in op je account op onze site en bekijk of je betalingsinformatie die je ons hebt gegeven correct is. Heb je hierbij hulp nodig? Schroom dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice via je account.

Korting/Speciale aanbiedingen

Als je gebruik hebt gemaakt van een speciale aanbieding of korting bij het bestellen van je abonnement, houd er dan rekening mee dat deze korting alleen geldt op de eerste box. Voor elke volgende box zal de normale volle prijs worden toegepast.

Terug naar boven