Toegevoegd aan je winkelwagen
Branded to Kill (Inclusief DVD)
Adviesprijs: €21,49
€17,99
Bespaar: €3,50
Seijun Suzuki's delirische huurmoordenaarsfilm uit 1967 heeft vergelijkingen getrokken met tijdgenoten Le Samourai en Point Blank en heeft regisseurs beïnvloed als John Woo, Jim Jarmusch en Quentin Tarantino.
Het verhaal van de laconieke yakuza Hanada, alias 'No. 3 Killer', de derde huurmoordenaar in Japan die een onmogelijke opdracht aanneemt van de mysterieuze, door de dood geobsedeerde Misako. Hanada verprutst de aanslag en vindt zichzelf het doelwit van zijn werkgevers en een reis vol kogels leidt hem naar de confrontatie met de Nr. 1 Moordenaar.
Geschoten in koel monochroom met verleidelijke visuals, is Branded to Kill een moeiteloos coole misdaadfilm met een jazzy score die er voor zorgde dat Suzuki werd ontslagen door de leidinggevenden van de studio, maar die nu terecht wordt erkend als zijn meesterwerk.
Speciale kenmerken:
- Nieuwe High Definition digitale overdracht
- High Definition Blu-ray (1080p) en Standard Definition DVD-presentatie
- Nieuw vertaalde Engelse ondertitels voor beide films
- Interview met regisseur Seijun Suzuki
- Interview met ster Jo Shishido door criticus en auteur Koshi Ueno
- Trapped in Lust [Aiyoku no wana] (1973) - Een delirische romanporno heruitvoering van Branded to Kill van Atsushi Yamatoya, één van de scenarioschrijvers van Branded to Kill en Suzuki's vaste medewerkers
- Originele trailers voor Branded to Kill en Trap of Lust
- Omkeerbare hoes met origineel en nieuw opgedragen artwork door Ian MacEwan
- Boekje door Japans filmkenner Jasper Sharp, geïllustreerd met originele stills en nieuw artwork van Ian MacEwan
- Arrow Video
- Suzuki Seijun
- 15
English
- English
- 2
- B
- Arrow Video
Branded to Kill (Inclusief DVD)
Adviesprijs: €21,49
€17,99
Bespaar: €3,50
Uitverkocht
Bezorgen & retourneren
Seijun Suzuki's delirische huurmoordenaarsfilm uit 1967 heeft vergelijkingen getrokken met tijdgenoten Le Samourai en Point Blank en heeft regisseurs beïnvloed als John Woo, Jim Jarmusch en Quentin Tarantino.
Het verhaal van de laconieke yakuza Hanada, alias 'No. 3 Killer', de derde huurmoordenaar in Japan die een onmogelijke opdracht aanneemt van de mysterieuze, door de dood geobsedeerde Misako. Hanada verprutst de aanslag en vindt zichzelf het doelwit van zijn werkgevers en een reis vol kogels leidt hem naar de confrontatie met de Nr. 1 Moordenaar.
Geschoten in koel monochroom met verleidelijke visuals, is Branded to Kill een moeiteloos coole misdaadfilm met een jazzy score die er voor zorgde dat Suzuki werd ontslagen door de leidinggevenden van de studio, maar die nu terecht wordt erkend als zijn meesterwerk.
Speciale kenmerken:
- Nieuwe High Definition digitale overdracht
- High Definition Blu-ray (1080p) en Standard Definition DVD-presentatie
- Nieuw vertaalde Engelse ondertitels voor beide films
- Interview met regisseur Seijun Suzuki
- Interview met ster Jo Shishido door criticus en auteur Koshi Ueno
- Trapped in Lust [Aiyoku no wana] (1973) - Een delirische romanporno heruitvoering van Branded to Kill van Atsushi Yamatoya, één van de scenarioschrijvers van Branded to Kill en Suzuki's vaste medewerkers
- Originele trailers voor Branded to Kill en Trap of Lust
- Omkeerbare hoes met origineel en nieuw opgedragen artwork door Ian MacEwan
- Boekje door Japans filmkenner Jasper Sharp, geïllustreerd met originele stills en nieuw artwork van Ian MacEwan
- Arrow Video
- Suzuki Seijun
- 15
English
- English
- 2
- B
- Arrow Video
Klantenrecensies
Er zijn op dit moment geen recensies beschikbaar.