• 7 4 star reviews
  • 0 3 star reviews
  • 0 2 star reviews
  • 0 1 star reviews

Klantrecensies zijn onafhankelijk en vertegenwoordigen niet de mening van Zavvi.

Rayman Origins

5

Ik had dit spel gekocht om samen met mijn vrouw te spelen. En het is een geweldig spel! Het ziet er zeer goed uit en het speelt lekker weg. Doodgaan is alleen maar tijdelijk, je kan altijd door de andere speler opgepakt worden. Ga je allebei dood, dan is er altijd een checkpoint in de buurt. Hierdoor is het spel niet zo moeilijk, maar dat is ook niet erg.

Had je iets aan deze beoordeling?

FANTASTIC

5

Ik heb lang geen game gespeeld met zoveel plezier als Rayman origins. Dit is een geweldige 2d platformer met uren aan game plezier. Elke level kun je zo vaak je wil opnieuw spelen en het blijft leuk, zeker als je met zn vieren speelt. De game biedt geen online co-op, wat een toffe toevoeging zou zijn.

Had je iets aan deze beoordeling?

Rayman is terug!

4

Met Rayman: Origins gaat Ubisoft succesvol terug naar de 2d spelwereld, waar het allemaal mee is begonnen. Je dient in dit platform avontuur jezelf een weg te banen door 10 werelden, onderverdeeld in verschillende levels, die even divers als vrolijk zijn vormgegeven. Liefhebbers van de eerste delen van de serie en nieuwkomers die houden van Super Mario, LittleBigPlanet en vergelijkbare spellen, zullen met Rayman goed uit de voeten kunnen!

Had je iets aan deze beoordeling?

geweldig

5

Rayman Origins gaat weer helemaal terug naar zijn roots, met deze prachtig vormgegeven game. De game blijft trouw aan zijn voorgangers en aan het genre met een goed gebalanceerde gameplay die ervoor zorgt dat je niet kan stoppen met spelen. Maar buiten een traditioneel praaltje is het ook misschien wel de mooiste 2D platformer die men op dit moment kan voorstellen! Het is weer een echte Rayman game, en voor het geld hoef je het niet te laten!

Had je iets aan deze beoordeling?

Beste platform game in jaren.

5

Prachtige graphics, schitterende soundtrack, leuke multiplayer, 60 levels,... Niets op aan te merken.

Had je iets aan deze beoordeling?

Rayman terug naar zijn roots

4

Rayman Origins is een kleurrijke platform game. Lekker old-school springen en verzamelen van punten. Onderwijl speel je steeds meer delen van het spel vrij. Telkens verandert het spel van concept. Zo ben je aan springen op vijhanden, dan vlieg je weer door de lucht en speel je een side scrolling shooter. Dit alles wordt ondersteunt door efteling achtige muziek. Het geheel heeft een vrolijk thema en is speelbaar voor jong en oud.

Had je iets aan deze beoordeling?

Rayman Origins Klantenrecensies

EUR 58.99